29 Aralık 2013 Pazar

6 ve 7. Sınıflar Proje Ödevi

Değerli Öğrencilerim;
Bu ödev sizlerin matematik konusunda bir adım daha öne geçmeniz için bir şans olup yapmak konusu tamamen gönüllülük esasına dayanmaktadır. Hepiniz biliyorsunuz ki MEB'in en son yaptığı değişiklik ile artık okul ortalamamızın Liseye girişte ciddi bir katkısı olmaktadır. Buyüzden proje ödevi +1 sınav gibi değerlendirileceği için ortalamanızı yükseltmek adına sizin için bir şanstır.
Proje Ödeviniz İçin 3 farklı seçenek sunuyorum;

  1. "Bu Benim Eserim" proje yarışmasına katılmak üzere bir proje getirebilirsiniz. Bunun için http://tegm.meb.gov.tr/bubenimeserim/ adresine girerek proje bankasını inceleyip yapılabilecek projeler hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Öncelikle http://tegm.meb.gov.tr/bubenimeserim/kilavuz.pdf linkteki kılavuzu inceleyerek fikir sahibi olun.
  2. 1. Dönem işlediğimiz bütün konuları içeren bir soru bankası çözebilirsiniz. Çözeceğiniz kitabı öncelikle bana gösterip imzalatmanız gerekmektedir.Kitap ismi konusunda benden bilgi alabilirsiniz. Soru çözerkende dikkat edilecek konuların neler olduğunu "ödev nasıl yapılır" başlığında açıklamıştım orayı okuyup bilgi sahibi olabilirsiniz.
  3. "Origami" hakkında araştırma yapıp, kendi el yazınızla 2 sayfayı geçmeyecek şekilde yazıp, 5 adet origamik şekil yapabilirsiniz.Bu konuyu seçerseniz de; yaptığınız şekillerin zorluk derecesine göre puan alacağınız bilmelisiniz..
Bu ödevlerin herbiri için son başvuru tarihi 3 Ocak olup Ödevinizin son teslim tarihi 17 Ocaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.